NB: Prezenții termeni si condiții reprezintă o versiune tradusă in limba română din limba franceză. In consecință, termenii si condițiile Fly Maxi in limba franceză primează in fața traducerii in limba română.

Termeni și condiții generale ale Comisiei de soluționare a litigiilor în materie de călătorie pentru vânzarea de servicii de călătorie

Articolul 1: Domeniul de aplicare

Acești termeni și condiții generale se aplică vânzării de servicii de călătorie începând cu 1 iulie 2018, astfel cum sunt definite în Legea din 21 noiembrie 2017 privind vânzarea de pachete de servicii de călătorie, servicii de călătorie conexe și servicii de călătorie.

Articolul 2: Informarea călătorului înainte de vânzarea serviciului de călătorie.

Organizatorul sau comerciantul care vinde separat un serviciu de călătorie în calitate de intermediar trebuie să furnizeze călătorului următoarele informații:

1. principalele caracteristici ale serviciului de călătorie

2. identitatea societății (numărul societății, denumirea comercială, adresa, numărul de telefon)

3. prețul total al serviciului de călătorie

4. condiții de plată

5. procedura internă de reclamații

6. protecția în caz de insolvență

7. numele și datele de contact ale entității responsabile cu protecția în caz de insolvență.

Articolul 3: Informații furnizate de către călător

3.1 Persoana care încheie contractul de servicii de călătorie trebuie să furnizeze operatorului de turism sau comerciantului toate informațiile relevante care ar putea influența încheierea contractului sau buna desfășurare a călătoriei.

3.2 În cazul în care călătorul furnizează informații incorecte care conduc la costuri suplimentare pentru operatorul turistic sau comerciant, aceste costuri pot fi imputate acestuia.

Articolul 4: Insolvență

4.1. Operatorul de turism sau comerciantul care vinde separat un serviciu de călătorie în calitate de intermediar trebuie să ofere o garanție pentru rambursarea tuturor plăților pe care le primește de la călători în măsura în care serviciul de călătorie nu este prestat din cauza insolvenței sale.

4.2 Pentru serviciile de călătorie care nu au fost efectuate, rambursările se efectuează fără întârziere după ce călătorul le-a solicitat.

Articolul 5: Tratarea plângerilor

Operatorul de turism sau comerciantul furnizează călătorului informații cu privire la procedura internă de reclamații.

Articolul 6: Procedura de conciliere

6.1 În cazul unui litigiu, părțile trebuie să încerce mai întâi să ajungă la o înțelegere amiabilă între ele.

6.2 În cazul în care această încercare de soluționare pe cale amiabilă nu are succes, fiecare dintre părțile în cauză poate contacta secretariatul Comisiei pentru litigii de călătorie pentru a iniția o procedură de conciliere. Toate părțile trebuie să fie de acord.

6.3 Secretariatul va pune la dispoziția părților un regulament de conciliere și un "acord de conciliere".

6.4 În conformitate cu procedura descrisă în regulament, un conciliator imparțial va contacta părțile pentru a încerca să ajungă la o conciliere echitabilă între ele.

6.5 Orice acord la care se ajunge se consemnează într-un acord obligatoriu între părți.

Articolul 7: Arbitraj sau tribunal

7.1 În cazul în care nu a fost inițiată nicio procedură de conciliere sau în cazul în care aceasta a eșuat, partea reclamantă poate iniția o procedură de arbitraj în fața Comisiei pentru litigii privind călătoriile sau o procedură în fața instanței.

7.2 Călătorul, fie că este reclamant sau pârât, nu este niciodată obligat să accepte competența Comisiei pentru reclamații în materie de călătorii.

7.3 Organizatorul sau comerciantul care este pârât poate refuza o procedură de arbitraj numai dacă sumele solicitate depășesc 1 250 de euro. Acesta dispune de un termen de 10 zile calendaristice de la data primirii scrisorii recomandate sau a e-mailului cu confirmare de primire prin care informează Comitetul pentru litigii privind călătoriile cu privire la deschiderea unui dosar pentru o sumă egală sau mai mare de 1 251 de euro.

7.4 Această procedură de arbitraj este supusă soluționării litigiilor și poate fi inițiată după ce a fost depusă o reclamație la companie, chiar dacă nu s-a găsit o soluție amiabilă, sau imediat ce au trecut 4 luni de la încheierea (planificată) a călătoriei (sau, eventual, de la serviciul care a dat naștere litigiului). Litigiile privind vătămările corporale pot fi soluționate numai de către instanțele de judecată.

7.5 Comisia de arbitraj, care este compusă dintr-un număr egal de membri, pronunță o hotărâre obligatorie și definitivă în conformitate cu normele de soluționare a litigiilor. Nu este posibilă nici o cale de apel.

 

Secretariatul Comisiei pentru litigii privind călătoriile :

telefon: 02/277 62 15 (între orele 9.00 și 12.00) fax: 02/277 91 00

City Atrium, Rue du Progrès 50, 1210 Bruxelles

e-mail: [email protected]

 

Condiții speciale Maxi Travel SPRL : Servicii izolate / Vânzarea separată a serviciilor de călătorie

În cazul în care vindem separat un singur serviciu de călătorie în sensul articolului 71 din lege, se aplică următoarele dispoziții speciale:

1. Oferte

Toate reclamele, paginile web sau ofertele noastre sunt făcute cu bună credință.

Călătorul acceptă în mod expres faptul că toate informațiile furnizate despre serviciul de călătorie sunt oferite cu bună credință și în conformitate cu datele disponibile și că acestea pot suferi modificări înainte de încheierea contractului. Hărțile, fotografiile și ilustrațiile au doar scop informativ și nu sunt obligatorii. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, atunci când facem o ofertă, aceasta este întotdeauna "la cerere" sau sub rezerva confirmării. Călătorul ne autorizează să corectăm orice eroare materială evidentă din informațiile pe care le furnizăm.

 2. Formarea contractului

Noi acționăm in calitate de intermediari. Contractul se încheie direct cu furnizorul de servicii de călătorie în momentul confirmării rezervării.

Pentru livrarea confirmării călătoriei sau a serviciilor de călătorie, precum și pentru livrarea documentelor de călătorie, titularul poliței de asigurare își alege domiciliul la agenția de turism contractantă. Prin urmare, titularul călătoriei acceptă în mod expres ca toate documentele (bonul de comandă, detaliile călătoriei, condițiile generale și speciale, confirmările etc.) să fie păstrate în dosarul său la agenția de turism. Confirmările nu sunt trimise prin poștă, o copie a documentelor va fi disponibilă la cerere.

3. RESPONSABILITATE

Noi nu suntem niciodată responsabili pentru executarea serviciului de călătorie.

 

 

4. PREȚ ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

4.1 Prețul acoperă serviciul de călătorie, așa cum este menționat în contract și include de asemenea, toate taxele și orice alte taxe, tarife sau alte costuri suplimentare. Călătorul va trebuie să suporte orice costuri suplimentare, taxe sau alte taxe de care nu am fi putut avea cunoștință în mod rezonabil sau pe care nu le-am fi putut calcula în mod rezonabil înainte de încheierea contractului.

Călătorul recunoaște că orice erori evidente de stabilire a prețurilor pot fi corectate.

4.2 Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel, prețul serviciului de călătorie este datorat integral la confirmarea rezervării.

Plățile în numerar sunt acceptate numai până la un maxim de 3.000 EUR pe contract de călătorie.

4.3 Orice factură neplătită la data scadentă va fi purtătoare în mod automat de o dobândă de întârziere de 12% pe lună și de o compensație forfetară de 10%, cu un minim de 50 EUR. Livrarea documentelor de călătorie va fi suspendată atâta timp cât facturile noastre nu au fost achitate.

În mod alternativ, în cazul neplății facturilor la timp, avem dreptul de a rezilia contractul de călătorie cu efect imediat și după notificarea de neîndeplinire a obligațiilor de plată, fără a beneficia de dreptul nostru de a solicita despăgubiri pentru prejudiciul care ne-a fost cauzat prin reziliere, cu cel puțin costurile de anulare specificate la art. 4. Plățile în avans efectuate de către călător vor fi compensate cu această despăgubire.

4.4 În cazul falimentului companiei aeriene și dacă plata zborului a fost deja efectuată, clientul se angajează să nu pretindă plata de la agenție, care nu este în niciun caz responsabilă pentru acest faliment.

5. Anularea, modificarea sau cesiunea de către călător

Serviciul de călătorie poate fi reziliat, modificat sau cedat numai dacă furnizorul acceptă acest lucru și în condițiile sale. Orice anulare, cerere de modificare sau cesiune din partea călătorului trebuie să ne fie trimisă prin e-mail sau prin scrisoare recomandată la adresa indicată la articolul 9. Anulările primite în afara orelor de program se consideră a fi fost primite în următoarea zi lucrătoare. În cazul cererilor trimise prin poștă obișnuită sau recomandată, cererea va intra în vigoare după confirmarea de către agenție. În cazul cererilor trimise prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, data primirii va fi ziua primirii.

6. Garanția financiară

În conformitate cu prevederile legale, avem o garanție financiară oferită de MS Amlin 37 Boulevard du Roi Albert II 1030 Bruxelles +32 (0)2 44 70 71 00, pentru a vă rambursa plățile și a asigura repatrierea dumneavoastră în caz de insolvență.

 

7. Zboruri

7.1 Orele de zbor prezentate în ofertele noastre pot suferi modificări. Orice modificare a programului de zbor va fi comunicată călătorului cât mai curând posibil.

7.2 Identitatea transportatorului operațional va fi indicată pe documentele de călătorie furnizate pasagerului în conformitate cu Regulamentul european 2011/2005.

7.3 Pasagerul este obligat să se prezinte la timp la îmbarcare și să aibă la dispoziție toate documentele sale de călătorie. Nu vom fi trași la răspundere pentru incidente cum ar fi refuzul la îmbarcare cauzate în mod intenționat sau din neglijența pasagerului.

7.4 Dacă este cazul, călătorul este obligat să facă o declarație către compania aeriană care operează zborul în cauză în caz de pierdere, furt sau deteriorare a bagajelor sale.

7.5 Companiile aeriene aflate pe lista neagră a Comisiei Europene în temeiul Regulamentului UE 2311/2005 din 14 decembrie 2005 pot fi găsite urmând acest link: https://ec.europa.eu/transport/modes/air/safety/air-ban_en

8. Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR)

Colectăm datele dumneavoastră în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (2016/679) ("GDPR").

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați sunt necesare pentru procesarea rezervării dvs. și sunt esențiale pentru gestionarea serviciilor (articolul 6.1.b din Regulament). În aceste scopuri, datele dumneavoastră pot fi transferate partenerilor noștri stabiliți în țări terțe. Utilizăm numai parteneri care garantează un nivel de protecție care respectă principiile stabilite în GDPR.

Cu consimțământul dvs., datele dvs. pot fi folosite de noi pentru a vă trimite oferte promoționale sau comerciale prin e-mail sau prin poștă.

În plus, datele dvs. sunt comunicate, de asemenea, către SPF Economie și furnizorilor de servicii menționați în - și în aplicarea - Legii din 25 decembrie 2016 privind prelucrarea datelor pasagerilor, care transpune Directiva 2016/681 din 27 aprilie 2016 privind utilizarea datelor din registrul cu numele pasagerilor pentru prevenirea, depistarea, investigarea și urmărirea penală a infracțiunilor de terorism și a infracțiunilor grave.

În calitate de persoană ale cărei date sunt colectate, aveți dreptul de acces, rectificare, ștergere a datelor dumneavoastră, precum și dreptul de a vă opune colectării datelor dumneavoastră. Aceste drepturi pot fi exercitate trimițându-ne un e-mail (a se vedea bonul de comandă), menționând numele, prenumele și adresa dumneavoastră, precum și obiectul corespondenței.

Plângerile privind colectarea și prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi adresate autorității de supraveghere competente.

9. NOTIFICĂRI

 Cu excepția cazului în care se stipulează altfel, toate notificările în cadrul contractului de călătorie trebuie trimise la următoarele adrese:

- Prin scrisoare: Maxi Travel SPRL rue du progrès 17 b în 1210 Bruxelles

- Prin e-mail: [email protected]

10. Litigii

Orice litigiu care decurge din încheierea sau executarea contractului și care nu este supus Comisiei pentru litigii în materie de turism în conformitate cu termenii și condițiile generale este de competența instanțelor judecătorești din districtul în care se află agenția de turism.

 

 

Abonează-te
la newsletter-ul
nostru!

Recherche d'un vol en avion pas cher !
Distribuie pe